Wiele osób wie, że istnieje wiele rodzajów mediów społecznościowych. Jednak wiele z takowych to osób nie wie, jakie są to dokładnie i jakie można rodzaje wykorzystać do takowego to marketingu social mediów. Teraz omówimy sobie rodzaje mediów społecznościowych przed pójściem dalej w dół.
– Media społecznościowe, które służą do publikacji opinii, a zarazem prezentacji swoich poglądów. – Często jest do tego wykorzystywany blog.
– Media społecznościowe, które służą do współdzielenia się zasobami. – Często jest do tego wykorzystywany YouTube.
– Media społecznościowe, które pozwolą nam na takowe budowanie i utrzymywanie relacji. – Często jest to wykorzystywany Facebook.
– Media społecznościowe, które zostały nastawione na komunikację. – Często jest to wykorzystywany takowy What’sApp
– Media społecznościowe, które nastawione są na bieżące informacje i na udostępnianie aktualności. – Często jest do tego wykorzystywany Twitter.
Statystyki popularności.
Trzeba teraz przyjrzeć się tak naprawdę jakie są najbardziej to popularne serwisy społecznościowe w Polsce dlaczego? Dlatego, żeby nie zacząć prowadzić swojego marketingu na mediach społecznościowych, które są bardzo rzadko wykorzystywane w Polsce. Pamiętaj, że najczęściej przy marketingu w social media chcesz zacząć docierać swoją treścią do osób w przedziale od 16 do 64 lat. Takowe te media społecznościowe wymienione niżej oferują taką bazę klientów. Dlatego, więc przejdźmy do statystyk popularności social media na Polskim rynku. Gdzie na rok 2021/2022 przesiaduje najwięcej osób.
1. YouTube – 92 proc.
2. Facebook – 89 proc.
3. Facebook messenger – 72 proc.
4. Instagram – 55 proc.
5. Waht’sApp – 45 proc.
6. Twitter – 35 proc.
7 Skype – 31 proc.
8 Snapchat – 29 proc.
9 LinkedIn – 26 proc.
10 Pinterest – 25 proc.
11 nk.pl – 19 proc.
12 Twitch – 18 proc.
13 Reddit – 16 proc.
14 TikTok – 15 proc.
15 WeChat – 15 proc.
16 Viber – 14 proc.
Zalety ów prowadzenia marketingu w social media.
Jakie są największe zalety, prowadzenia takowego to marketingu w social media? Co może nam to wszystko przynieść? Poznaj parę najważniejszych zalet marketingu w mediach społecznościowych.
– Możliwość szybkiego nawiązania kontaktu bezpośrednio z takowym to klientem.
– Możliwość szybkiego budowania relacji.
– Duży zasięg, dzięki popularności ów social mediów.
– Możliwość pozyskiwania szybko nowych to klientów.
– Wiele możliwości do określenia takowej to grupy docelowej.
– Możliwość przekierowywania ruchu z social media na strony www.
– Sposób na łatwe poinformowania o najnowszych to promocjach.
– Szybkie rozprzestrzenienia się ważnych informacji.